Lid worden van Oud Gorcum

Erg fijn dat u lid wilt worden van Oud-Gorcum.

Hiermee draagt u bij aan de historische beleving van onze mooie vestingstad. De jaarlijkse contributie bedraagt minimaal € 25.- per jaar. De vereniging organiseert ieder jaar interessante èn gezellige lezingen in theater de Peeriscoop voor de leden n excursies. Verder ontvangt u Oud-Gorcum Varia en het jaarboek over een Gorcum gerelateerde onderwerp(en).

Daarnaast ondersteunt u met uw lidmaatschap de werkzaamheden om de Gorcumse historie vast te leggen en de vele andere activiteiten zoals verwerving van historische Gorcumse voorwerpen, het tonen van onze collectie in het Gorcums Museum, de Vestingwerkgroep en andere initiatieven. U kunt en mag daar zelf, geheel vrijblijvend, ook een rol in nemen.

Vul hiertoe onderstaand formulier in. Mocht iets onduidelijk zijn, neem dan gerust contact op met ons secretariaat via: e-mail secretaris .

Persoonlijke gegevens

Opmerkingen

Verzenden

Captcha code

Klik op de afbeelding voor een andere captcha.